Календарний план 
з ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ - ІСТОРІЇ УКРАЇНИ  (інтегрований курс) 6 клас  (35
год.) 
Індивідуальні заняття зі здобувачем освіти (дитина з особливими освітніми потребами)
№  з/п 
 | 
  
Дата  
 | 
  
Зміст (тема) уроку 
 | 
  
Примітка 
 | 
 
 ВСТУП. КОЛИ І ЯК
  РОЗПОЧАЛАСЯ ІСТОРІЯ ЛЮДСТВА (2 год.) + Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ.
  АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ (3 год.) 
 | 
 |||
1. 
(1) 
 | 
  
Предмет і завдання історії. Як працювати з підручником інтегрованого
  курсу історії (Всесвітня історія.
  Історія України) для учнів 6 класу 
Теорії походження людини. Періодизації історії людства (антропологічна,
  археологічна, історична). 
 | 
  ||
2. (2) 
 | 
  
Практичне заняття. Лічба часу в історії стародавнього світу
  [завдання: встановити особливості літочислення до нашої ери (з допомогою
  шкали часу); збудувати та зіставити археологічну й історичну часові шкали;
  визначити (за датою), до якого періоду належить подія (з допомогою
  археологічної та історичної часових шкал)] 
 | 
  ||
3.
  (3) 
 | 
  
Природні умови та спосіб життя первісних людей Суспільна організація,
  світорозуміння і мораль первісних людей  
 | 
  ||
4. (4) 
 | 
  
Як працюють археологи. Основні
  стоянки і пам’ятки первісних людей на території України. Трипільська
  археологічна культура 
Практична робота. Позначити на контурній карті стоянки
  первісних людей на теренах України  
 | 
  ||
5.
  (5) 
 | 
  
Урок узагальнення,
  контролю і корекції навчальних досягнень  із розділів
  «Вступ. Коли і як розпочинається історія людства. Первісні спільноти.
  Археологічні культури» 
 | 
  ||
 Розділ 2.
  СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ (10 год.) 
Тема 1. ІСТОРІЯ ДАВНЬОГО ЄГИПТУ (3 год.) + Тема 2. ІСТОРІЯ
  ЦИВІЛІЗАЦІЙ ПЕРЕДНЬОЇ ТА ЦЕНТРАЛЬНОЇ АЗІЇ (4 год.) + Тема 3.
  СТАРОДАВНІ  ІНДІЯ  ТА 
  КИТАЙ ( 3 год.) 
 | 
 |||
6.
  (1) 
 | 
  
Що в історії називають цивілізацією. Цивілізація долини Нілу. Природно-географічні умови розвитку
  давньоєгипетської цивілізації. Повсякдення й господарське життя. Організація
  суспільства і влади в Давньому Єгипті 
 | 
  ||
7.
  (2) 
 | 
  
Міфологія,
  писемність і мистецтво. Будівництво пірамід 
 | 
  ||
8.
  (3) 
 | 
  
Практичне заняття. Підготувати повідомлення про повсякденне
  життя представників різних верств у Давньому Єгипті 
 | 
  ||
9.
  (4) 
 | 
  
Цивілізації Дворіччя. Природно-географічні умови
  розвитку Шумеру та Вавилону. Повсякдення і господарське життя Організація
  суспільства і влади у містах-державах і царствах Дворіччя. Закони Хаммурапі 
 | 
  ||
10.
  (5) 
 | 
  
Міфологія,
  писемність і мистецтва.  
 | 
  ||
11.
  (6) 
 | 
  
Фінікія. Природно-географічні умови розвитку. Повсякдення й господарське
  життя. Фінікійська колонізація. Карфаген. Алфавіт. 
 | 
  ||
12.
  (7) 
 | 
  
Ізраїльсько-Юдейське
  царство: організація влади й суспільства. Єрусалим. Біблія як історичне
  джерело 
 | 
  ||
13.
  (8) 
 | 
  
Давня Індія.
  Природні умови. Організація влади та суспільне життя 
 | 
  ||
14.
  (9) 
 | 
  
Давній Китай. Природно-географічні умови. Організація влади та суспільне
  життя. Пам’ятки культури  індійської та
  китайської цивілізації 
 | 
  ||
15. (10) 
 | 
  
Урок узагальнення,
  контролю і корекції навчальних досягнень із теми
  «Історія цивілізацій Передньої та Центральної Азії» 
 | 
  ||
Розділ 3.
  АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ (19 год.) 
Тема 1.
  СТАНОВЛЕННЯ АНТИЧНОЇ ГРЕЦЬКОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ (4 год.) +  
Тема 2. АНТИЧНА
  ГРЕЦЬКА ЦИВІЛІЗАЦІЯ КЛАСИЧНОЇ ДОБИ. ДОБА ЕЛЛІНІЗМУ (5 год.) 
 | 
 |||
16.
  (1) 
 | 
  
. 
 | 
  
Періодизація історії давніх Греції та Риму. Природно-географічні умови
  Балканського півострова.  
Археологічне відкриття Мінойської й Ахейської палацових цивілізацій. 
 | 
  |
17.
  (2) 
 | 
  
Велика грецька колонізація. Античні поліси на території України. Суспільне,
  господарське життя і побут в античних полісах на території України. Кіммерійці та скіфи на території України. 
 | 
  ||
18.
  (3) 
 | 
  
Давньогрецьке
  суспільство. Афіни Давньогрецьке суспільство. Спарта.  
 | 
  ||
19.
  (4) 
 | 
  
Сім’я, освіта та виховання афінян і спартанців. Практичне заняття. Зіставлення суспільного устрою Афін і Спарти,
  повсякденне життя населення цих міст.  
 | 
  ||
20.
  (5) 
 | 
  
Греко-перські війни. Практична
  робота. Позначення на контурній карті кордонів Боспорського царства,
  Перської держави, Спарти 
 | 
  ||
21.
  (6) 
 | 
  
Утвердження
  демократії в Афінах за Перикла 
 | 
  ||
22.
  (7) 
 | 
  
Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції. 
Грецька релігія та міфологія. Античні олімпійські ігри. 
 | 
  ||
23.
  (8) 
 | 
  
Александр Македонський. 
Практична робота. Позначити на контурній карті кордони
  Перської держави, держави Александра Македонського, напрямки Східного походу
  Александра Македонського 
 | 
  ||
24.
  (9) 
 | 
  
Елліністичні
  держави. Культура елліністичної доби 
 | 
  ||
Тема3. ДАВНІЙ
  РИМ ЗА ЦАРСЬКОЇ ТА РЕСПУБЛІКАНСЬКОЇ ДОБИ (5 год.) +  Тема 4. РИМСЬКА ІМПЕРІЯ. ДАВНІ СЛОВ’ЯНИ (4 год.) 
 | 
 |||
25. (1) 
 | 
  
Природно-географічні
  умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима.  
 | 
  ||
26. (2) 
 | 
  
Римська республіка в V–І ст. до н.е.: соціальний устрій та
  організація влади. 
 | 
  ||
27. (3) 
 | 
  
Римська республіка в V–І ст. до н.е.:
  соціальний устрій та організація влади. Військова експансія Риму 
Практична
  робота. Порівняти правове становище різних груп громадян, а також громадян
  і негромадян у Давньому Римі 
 | 
  ||
28. (4) 
 | 
  
Диктатура
  Цезаря 
 | 
  ||
29. (5) 
 | 
  
Пантеон
  римських богів. Римське право. Мистецтво Давнього Риму 
 | 
  ||
30. (6) 
 | 
  
Римська
  імперія. Октавіан Август. Кризові явища в Римській імперії 
 | 
  ||
31. (7) 
 | 
  
Виникнення і поширення християнства. Перетворення християнства на
  офіційну релігію Римської імперії 
 | 
  ||
32. (8) 
 | 
  
Розпад Римської імперії. Велике переселення народів. Падіння західної  Римської імперії. Походження (витоки) слов’янських народів. Природно-географічні умови
  історичної прабатьківщини слов’ян.  Суспільне
  та господарське життя і духовний світ
  слов’ян. 
 | 
  ||
33.
  (9) 
 | 
  
Урок узагальнення, контролю і корекції навчальних досягнень  із теми
  «Римська імперія. Давні слов’яни» 
 | 
  ||
Розділ 4. ВИТОКИ
  ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ (2 год.) 
 | 
 |||
34. 
 | 
  
Причини зникнення стародавніх цивілізацій.
  Сучасні цивілізації на мапі світу.  
 | 
  ||
35. 
 | 
  
Узагальнення до курсу 
 | 
  ||
36. 
 | 
  
Урок резерву 
 | 
  ||
Немає коментарів:
Дописати коментар