Календарний план
з ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ - ІСТОРІЇ УКРАЇНИ (інтегрований курс) 6 клас (35
год.)
Індивідуальні заняття зі здобувачем освіти (дитина з особливими освітніми потребами)
№ з/п
|
Дата
|
Зміст (тема) уроку
|
Примітка
|
ВСТУП. КОЛИ І ЯК
РОЗПОЧАЛАСЯ ІСТОРІЯ ЛЮДСТВА (2 год.) + Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ.
АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ (3 год.)
|
|||
1.
(1)
|
Предмет і завдання історії. Як працювати з підручником інтегрованого
курсу історії (Всесвітня історія.
Історія України) для учнів 6 класу
Теорії походження людини. Періодизації історії людства (антропологічна,
археологічна, історична).
|
||
2. (2)
|
Практичне заняття. Лічба часу в історії стародавнього світу
[завдання: встановити особливості літочислення до нашої ери (з допомогою
шкали часу); збудувати та зіставити археологічну й історичну часові шкали;
визначити (за датою), до якого періоду належить подія (з допомогою
археологічної та історичної часових шкал)]
|
||
3.
(3)
|
Природні умови та спосіб життя первісних людей Суспільна організація,
світорозуміння і мораль первісних людей
|
||
4. (4)
|
Як працюють археологи. Основні
стоянки і пам’ятки первісних людей на території України. Трипільська
археологічна культура
Практична робота. Позначити на контурній карті стоянки
первісних людей на теренах України
|
||
5.
(5)
|
Урок узагальнення,
контролю і корекції навчальних досягнень із розділів
«Вступ. Коли і як розпочинається історія людства. Первісні спільноти.
Археологічні культури»
|
||
Розділ 2.
СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ (10 год.)
Тема 1. ІСТОРІЯ ДАВНЬОГО ЄГИПТУ (3 год.) + Тема 2. ІСТОРІЯ
ЦИВІЛІЗАЦІЙ ПЕРЕДНЬОЇ ТА ЦЕНТРАЛЬНОЇ АЗІЇ (4 год.) + Тема 3.
СТАРОДАВНІ ІНДІЯ ТА
КИТАЙ ( 3 год.)
|
|||
6.
(1)
|
Що в історії називають цивілізацією. Цивілізація долини Нілу. Природно-географічні умови розвитку
давньоєгипетської цивілізації. Повсякдення й господарське життя. Організація
суспільства і влади в Давньому Єгипті
|
||
7.
(2)
|
Міфологія,
писемність і мистецтво. Будівництво пірамід
|
||
8.
(3)
|
Практичне заняття. Підготувати повідомлення про повсякденне
життя представників різних верств у Давньому Єгипті
|
||
9.
(4)
|
Цивілізації Дворіччя. Природно-географічні умови
розвитку Шумеру та Вавилону. Повсякдення і господарське життя Організація
суспільства і влади у містах-державах і царствах Дворіччя. Закони Хаммурапі
|
||
10.
(5)
|
Міфологія,
писемність і мистецтва.
|
||
11.
(6)
|
Фінікія. Природно-географічні умови розвитку. Повсякдення й господарське
життя. Фінікійська колонізація. Карфаген. Алфавіт.
|
||
12.
(7)
|
Ізраїльсько-Юдейське
царство: організація влади й суспільства. Єрусалим. Біблія як історичне
джерело
|
||
13.
(8)
|
Давня Індія.
Природні умови. Організація влади та суспільне життя
|
||
14.
(9)
|
Давній Китай. Природно-географічні умови. Організація влади та суспільне
життя. Пам’ятки культури індійської та
китайської цивілізації
|
||
15. (10)
|
Урок узагальнення,
контролю і корекції навчальних досягнень із теми
«Історія цивілізацій Передньої та Центральної Азії»
|
||
Розділ 3.
АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ (19 год.)
Тема 1.
СТАНОВЛЕННЯ АНТИЧНОЇ ГРЕЦЬКОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ (4 год.) +
Тема 2. АНТИЧНА
ГРЕЦЬКА ЦИВІЛІЗАЦІЯ КЛАСИЧНОЇ ДОБИ. ДОБА ЕЛЛІНІЗМУ (5 год.)
|
|||
16.
(1)
|
.
|
Періодизація історії давніх Греції та Риму. Природно-географічні умови
Балканського півострова.
Археологічне відкриття Мінойської й Ахейської палацових цивілізацій.
|
|
17.
(2)
|
Велика грецька колонізація. Античні поліси на території України. Суспільне,
господарське життя і побут в античних полісах на території України. Кіммерійці та скіфи на території України.
|
||
18.
(3)
|
Давньогрецьке
суспільство. Афіни Давньогрецьке суспільство. Спарта.
|
||
19.
(4)
|
Сім’я, освіта та виховання афінян і спартанців. Практичне заняття. Зіставлення суспільного устрою Афін і Спарти,
повсякденне життя населення цих міст.
|
||
20.
(5)
|
Греко-перські війни. Практична
робота. Позначення на контурній карті кордонів Боспорського царства,
Перської держави, Спарти
|
||
21.
(6)
|
Утвердження
демократії в Афінах за Перикла
|
||
22.
(7)
|
Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції.
Грецька релігія та міфологія. Античні олімпійські ігри.
|
||
23.
(8)
|
Александр Македонський.
Практична робота. Позначити на контурній карті кордони
Перської держави, держави Александра Македонського, напрямки Східного походу
Александра Македонського
|
||
24.
(9)
|
Елліністичні
держави. Культура елліністичної доби
|
||
Тема3. ДАВНІЙ
РИМ ЗА ЦАРСЬКОЇ ТА РЕСПУБЛІКАНСЬКОЇ ДОБИ (5 год.) + Тема 4. РИМСЬКА ІМПЕРІЯ. ДАВНІ СЛОВ’ЯНИ (4 год.)
|
|||
25. (1)
|
Природно-географічні
умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима.
|
||
26. (2)
|
Римська республіка в V–І ст. до н.е.: соціальний устрій та
організація влади.
|
||
27. (3)
|
Римська республіка в V–І ст. до н.е.:
соціальний устрій та організація влади. Військова експансія Риму
Практична
робота. Порівняти правове становище різних груп громадян, а також громадян
і негромадян у Давньому Римі
|
||
28. (4)
|
Диктатура
Цезаря
|
||
29. (5)
|
Пантеон
римських богів. Римське право. Мистецтво Давнього Риму
|
||
30. (6)
|
Римська
імперія. Октавіан Август. Кризові явища в Римській імперії
|
||
31. (7)
|
Виникнення і поширення християнства. Перетворення християнства на
офіційну релігію Римської імперії
|
||
32. (8)
|
Розпад Римської імперії. Велике переселення народів. Падіння західної Римської імперії. Походження (витоки) слов’янських народів. Природно-географічні умови
історичної прабатьківщини слов’ян. Суспільне
та господарське життя і духовний світ
слов’ян.
|
||
33.
(9)
|
Урок узагальнення, контролю і корекції навчальних досягнень із теми
«Римська імперія. Давні слов’яни»
|
||
Розділ 4. ВИТОКИ
ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ (2 год.)
|
|||
34.
|
Причини зникнення стародавніх цивілізацій.
Сучасні цивілізації на мапі світу.
|
||
35.
|
Узагальнення до курсу
|
||
36.
|
Урок резерву
|
Немає коментарів:
Дописати коментар