Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом. Ліна Костенко

ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ - ІСТОРІЇ УКРАЇНИ педагогічний патронаж


Календарний план
з ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ - ІСТОРІЇ УКРАЇНИ  (інтегрований курс) 6 клас  (35 год.) 
Індивідуальні заняття зі здобувачем освіти (дитина з особливими освітніми потребами)
  з/п
Дата
Зміст (тема) уроку
Примітка
 ВСТУП. КОЛИ І ЯК РОЗПОЧАЛАСЯ ІСТОРІЯ ЛЮДСТВА (2 год.) + Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ (3 год.)
1.
(1)

Предмет і завдання історії. Як працювати з підручником інтегрованого курсу історії (Всесвітня історія. Історія України) для учнів 6 класу
Теорії походження людини. Періодизації історії людства (антропологічна, археологічна, історична).

2. (2)

Практичне заняття. Лічба часу в історії стародавнього світу [завдання: встановити особливості літочислення до нашої ери (з допомогою шкали часу); збудувати та зіставити археологічну й історичну часові шкали; визначити (за датою), до якого періоду належить подія (з допомогою археологічної та історичної часових шкал)]

3. (3)

Природні умови та спосіб життя первісних людей Суспільна організація, світорозуміння і мораль первісних людей

4. (4)

Як працюють археологи. Основні стоянки і пам’ятки первісних людей на території України. Трипільська археологічна культура
Практична робота. Позначити на контурній карті стоянки первісних людей на теренах України

5. (5)

Урок узагальнення, контролю і корекції навчальних досягнень  із розділів «Вступ. Коли і як розпочинається історія людства. Первісні спільноти. Археологічні культури»

 Розділ 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ (10 год.)
Тема 1. ІСТОРІЯ ДАВНЬОГО ЄГИПТУ (3 год.) + Тема 2. ІСТОРІЯ ЦИВІЛІЗАЦІЙ ПЕРЕДНЬОЇ ТА ЦЕНТРАЛЬНОЇ АЗІЇ (4 год.) + Тема 3. СТАРОДАВНІ  ІНДІЯ  ТА  КИТАЙ ( 3 год.)
6. (1)

Що в історії називають цивілізацією. Цивілізація долини Нілу. Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації. Повсякдення й господарське життя. Організація суспільства і влади в Давньому Єгипті

7. (2)

Міфологія, писемність і мистецтво. Будівництво пірамід

8. (3)

Практичне заняття. Підготувати повідомлення про повсякденне життя представників різних верств у Давньому Єгипті

9. (4)

Цивілізації Дворіччя. Природно-географічні умови розвитку Шумеру та Вавилону. Повсякдення і господарське життя Організація суспільства і влади у містах-державах і царствах Дворіччя. Закони Хаммурапі

10. (5)

Міфологія, писемність і мистецтва.

11. (6)

Фінікія. Природно-географічні умови розвитку. Повсякдення й господарське життя. Фінікійська колонізація. Карфаген. Алфавіт.

12. (7)

Ізраїльсько-Юдейське царство: організація влади й суспільства. Єрусалим. Біблія як історичне джерело

13. (8)

Давня Індія. Природні умови. Організація влади та суспільне життя

14. (9)

Давній Китай. Природно-географічні умови. Організація влади та суспільне життя. Пам’ятки культури  індійської та китайської цивілізації

15. (10)

Урок узагальнення, контролю і корекції навчальних досягнень із теми «Історія цивілізацій Передньої та Центральної Азії»

Розділ 3. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ (19 год.)
Тема 1. СТАНОВЛЕННЯ АНТИЧНОЇ ГРЕЦЬКОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ (4 год.) +
Тема 2. АНТИЧНА ГРЕЦЬКА ЦИВІЛІЗАЦІЯ КЛАСИЧНОЇ ДОБИ. ДОБА ЕЛЛІНІЗМУ (5 год.)
16. (1)
.
Періодизація історії давніх Греції та Риму. Природно-географічні умови Балканського півострова.
Археологічне відкриття Мінойської й Ахейської палацових цивілізацій.

17. (2)

Велика грецька колонізація. Античні поліси на території України. Суспільне, господарське життя і побут в античних полісах на території України. Кіммерійці та скіфи на території України.

18. (3)

Давньогрецьке суспільство. Афіни Давньогрецьке суспільство. Спарта.

19. (4)

Сім’я, освіта та виховання афінян і спартанців. Практичне заняття. Зіставлення суспільного устрою Афін і Спарти, повсякденне життя населення цих міст.

20. (5)

Греко-перські війни. Практична робота. Позначення на контурній карті кордонів Боспорського царства, Перської держави, Спарти

21. (6)

Утвердження демократії в Афінах за Перикла

22. (7)

Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції.
Грецька релігія та міфологія. Античні олімпійські ігри.

23. (8)

Александр Македонський.
Практична робота. Позначити на контурній карті кордони Перської держави, держави Александра Македонського, напрямки Східного походу Александра Македонського

24. (9)

Елліністичні держави. Культура елліністичної доби

Тема3. ДАВНІЙ РИМ ЗА ЦАРСЬКОЇ ТА РЕСПУБЛІКАНСЬКОЇ ДОБИ (5 год.) +  Тема 4. РИМСЬКА ІМПЕРІЯ. ДАВНІ СЛОВ’ЯНИ (4 год.)
25. (1)

Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима.

26. (2)

Римська республіка в V–І ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади.

27. (3)

Римська республіка в V–І ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади. Військова експансія Риму
Практична робота. Порівняти правове становище різних груп громадян, а також громадян і негромадян у Давньому Римі

28. (4)

Диктатура Цезаря

29. (5)

Пантеон римських богів. Римське право. Мистецтво Давнього Риму

30. (6)

Римська імперія. Октавіан Август. Кризові явища в Римській імперії

31. (7)

Виникнення і поширення християнства. Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії

32. (8)

Розпад Римської імперії. Велике переселення народів. Падіння західної  Римської імперії. Походження (витоки) слов’янських народів. Природно-географічні умови історичної прабатьківщини слов’ян.  Суспільне та господарське життя і духовний світ слов’ян.

33. (9)

Урок узагальнення, контролю і корекції навчальних досягнень  із теми «Римська імперія. Давні слов’яни»

Розділ 4. ВИТОКИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ (2 год.)
34.

Причини зникнення стародавніх цивілізацій. Сучасні цивілізації на мапі світу.

35.

Узагальнення до курсу

36.

Урок резерву



Немає коментарів:

Дописати коментар