Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом. Ліна Костенко

Я - директор

Загальнонаціональний карантин

“Рішення Уряду передбачає послаблення деяких карантинних обмежень з 11 травня. Українці зможуть знову ходити в парки та сквери, запрацюють перукарні, буде дозволена оптова і роздрібна торгівля непродовольчими товарами. Однак для закладів освіти все залишиться незмінним – вони проводять дистанційне навчання та готуються до завершення навчального року”, – пояснила т.в.о. Міністра освіти і науки Любомира Мандзій.

Навчальний рік у школах по всій країні завершиться дистанційно. Календар навчання виглядатиме так:

  • до 31 травня триватимуть заняття;
  • до 1 липня має бути завершений навчальний рік;
  • до 15 червня школи завершують оформлення: свідоцтв про здобуття базової середньої освіти; свідоцтв досягнень та табелів навчальних досягнень;
  • упродовж червня школи на педагогічних радах розглядають питання про переведення учнів до наступного класу.

Випускники 11-х класів отримають документ про здобуття освіти після складання ДПА у формі ЗНО. Якщо учні 1-8, 10 класів не планують навчатися в іншому закладі освіти, школи надсилають копії документів учням електронною поштою, а оригінали документів видадуть у вересні 2020-2021 навчального року.  

Попередньо МОН повідомляло, що цьогоріч державна підсумкова атестація для учнів 4-х та 9-х класів скасована.

Для запобігання поширенню коронавірусної хвороби COVID-19 у 2019/2020 навчальному році МОН рекомендує утриматися від проведення масових заходів, зокрема – останніх дзвоників та випускних вечорів.

 Модель технологічного профілю навчання
У швидкоплинних соціально-економічних умовах перед системою освіти постають питання змісту освітніх технологій, регіональної специфіки, загальнолюдських цінностей, індивідуальних особливостей і потреб. Стрімкий розвиток сучасних технологій, ринкова економіка, конкуренція висувають високі вимоги до професійної компетентності спеціалістів, формування яких має починатись ще на етапі здобуття середньої освіти. Нові суспільні виклики зумовлюють зміни соціального замовлення: суспільство вимагає від школи компетентного випускника, який спроможний самовизначитись щодо майбутньої професійної діяльності і повністю реалізувати свої можливості. Достатньо відкрити будь-яку газету з оголошеннями про працевлаштування, щоб в очах замерехтіло від пропозицій робочих технічних вакансій. Працедавці зацікавлені в залученні якісних спеціалістів, готові високо оплачувати їх працю. Але, більшість з них, окрім основних вимог до працівника, висуває додаткові – наявність водійських посвідчень, вміння впевнено керувати автомобілем та працювати на комп’ютері тощо. Шукають, як зараз кажуть, «зірку», «універсала».
 За цих умов профільне навчання постає як вимога часу, така діяльність спрямована на формування зрілої особистості, її самовизначення й самореалізацію у життєвому професійному просторі.

Немає коментарів:

Дописати коментар